Op alle vragen die ik in het afgelopen jaar heb gesteld aan dit bedrijf is geen enkele reactie gekomen.
Iemand ervaring met de heren van dit bedrijf: http://www.van-iersel.nl







Remieme schreefColonzowel Fredje als ik hebben onze MGF's bij deze dealer in onderhoud.


Bruno schreefColonRemieme schreefColonzowel Fredje als ik hebben onze MGF's bij deze dealer in onderhoud.
Heb echter al dikwijls jouw F op de Berg gezien de laatste tijd

Brooklands schreefColonPieterV schreefColonIk heb de gebroeders een mailtje gestuurd, wie weet wat het opleverd ?
Ben benieuwd of ze ergens op reageren.

PieterV schreefColonAD, voor JOU !![]()
het volgende heb ik losgepeuterd in een overigens erg nette en vriendelijke mail : SARRDWBKN3D618213.
Het motorbloknr hebben ze niet gegeven, wel de info dat de auto door hun destijds aan de 1e eigenaar is geleverd en nu zit te wachten op dus de 2e eigenaar. Hardtop ev. leverbaar / idem radio CD.
( heb ik meteen ook even reklame voor ze gemaakt, verdienen ze NU ook wel )

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.