De foto's:
Jammer dat deze wazig is
Voor deze hetzelfde:
Deze vindt ik mooi
En na de foto's gingen we savonds nog even me voorklep poetsen met Meguiars want ik was benieuwd of het echt werkte, en het werkt echt :O:
Boe







Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.