De ochtend van de dyno was het zo ver. Auto wilde niet starten. Accu bijna leeg. Maar omdat de MG een nachtje onder de carpoort had geslapen dacht ik dat het door de kou kwam. Maar na 2 uur rijden had ik nog last in Goes van het slecht starten en zelfs een keer uitvallen. Gisteren maar eens een andere accu gehaald. Ik heb gekozen voor een iets duurdere en bij het monteren kwam ik er achter dat de oude een beetje klein was. Verklaring waarom hij zo appart starte altijd. Nu zit er een prima accu in en hij start goed. Probleem opgelost.
Data oude accu. Merk VMF (???????) 44 Ah

? A start capaciteit.
Nieuwe accu. Merk Varta D21 61Ah en 600 A start capaciteit.
Ik las op het forum dat de vorige eigenaar (rene) ook last had van slecht starten en een lege accu en vaak een nieuwe accu er in zetten. Ik denk dat de te kleine accu daar de oorzaak van is.
Verder gaf Bruno het advies rotor en rotorkap. Eigenlijk hoorde ik dat vaker dus verdenk Bruno er van dat hij ook daarin aandelen heeft

Dus die zijn ook besteld samen met een nieuwe downpipe die aardig lek is.