door Suchrine » za nov 22, 2008 12:37 pm
Hallo,
wou net mijn achterruit behandelen met het greygate spul toen ik zag dat
het ruitje een beetje gelost was (10cm) van de rest van het dak aan de bovenzijde.
Weet iemand of ik het dit het beste terug lijm met kontaktlijm of gebruik ik tec7 ?
Alvast bedankt,
Chris