Bij het plaatsen van de hardtop op de F had ik daar nooit problemen mee.
Andere forumleden ook problemen bij plaatsing gehad




Remieme schreefColonbelangrijk is dat je eerst de achterzijde vast zet en daarna pas de voorste klemmen. kan behoorlijk schelen. is misschien het proberen waard?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.