BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Plaatsen van de hardtop
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Plaatsen van de hardtop

    door lucas » zo nov 16, 2008 6:21 pm

    Geprobeerd om de hardtop van de F te plaatsen op de TF ; tot dusver verliep alles vlot maar het raam aan de bestuurderszijde klemt nu .. hardtop er dan maar terug af omdat ik niet de intentie heb om het raam weeral te laten afstellen op de hardtop :evil:
    Bij het plaatsen van de hardtop op de F had ik daar nooit problemen mee.
    Andere forumleden ook problemen bij plaatsing gehad ??
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo nov 16, 2008 6:31 pm

    belangrijk is dat je eerst de achterzijde vast zet en daarna pas de voorste klemmen. kan behoorlijk schelen. is misschien het proberen waard?
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 16, 2008 6:45 pm

    Remieme schreefColonbelangrijk is dat je eerst de achterzijde vast zet en daarna pas de voorste klemmen. kan behoorlijk schelen. is misschien het proberen waard?


    Zo heb ik het uitgevoerd, heb wel de steuntjes ff moeten aanpassen...heb ze moeten indraaien.
    Het bestuurdersraam kwam op de rubbers ... nadien het raam geopend en terug gesloten ... raam zat dan stevig in de rubbers met het gekende gevolg van "klemmen".
    Misschien moet ik de steuntjes aan de hardtop verder uitdraaien maar dan zit er veel te veel spanning op de spanklemmen :cry:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo nov 16, 2008 7:41 pm

    spanklemmen kan je heel gemakkelijk aanpassen indien nodig hoor ;)

    ff palletje/blokkering eraf en de gewenste richting op draaien voor meer of minder spanning.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten