Ik ben inderdaad eens gaan kijken naar de fotookes van diene nacht van de doenker wegskes. Zag er allemaal vree snoezig uit! En dan te zeggen dat er bij de Kempenrit ne vriendelijke mens aan de ingang van de parking stond om de mensen te verwittingen "pas op, hier vanvoor op de parking ligt een plaske". Ik veronderstel dat dat tijden diene nacht niet zo was!!!
Euh ik moet bekennen dat ik inderdaad nog zonder thermostaat rij.

Is dat een probleem (afgezien van het feit dat het vrij langzaam warm wordt in mijn auto). Tja, ik vrees dat ik alweer

moet toegeven dat ik een absolute leek ben (vrouwen hé!!!

)
En ben blij voor jou zjagoewar dat het bij jou nu ook blijkt opgelost te zijn. De radiator was bij mij al vrij vroeg vervangen zonder verandering in de situatie. Dus dat kan ik nu niet echt als de oplossing aanzien. Bij mij is de beterschap gekomen sinds dat de thermostaat verwijderd is. En inderdaad, ik zit ook nog steeds met het gevoel "hopelijk houdt mijn bakske het zo vol"
Is het beter om mijn thermostaat terug te (laten) plaatsen? Anybody? Advice?