De rest van de foto's vind je hier : http://mgf.dennisfleurbaaij.com/album272
Is het geen beauty ?
Meer uitleg laat ik aan Adrian zelf....



Bruno schreefColonAdrian stuurde me deze foto's door:




ErikB schreefColon GoodAsGold was leuk, maar niet direct voor herhaling vatbaar op z'n nieuwe MG.

Bruce schreefColonErikB schreefColon GoodAsGold was leuk, maar niet direct voor herhaling vatbaar op z'n nieuwe MG.
Wat weet je dat toch weer keurig te verwoorden, ik sluit mij hier geheel bij aan.



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.