


Bruno schreefColonLess ? nog nooit van gehoord, en ik zit toch wel in het wereldje.
Ik ben er zeker van dat het gewoon één of ander additief is, waar ze eigen labels hebben opgeplakt (zo zien ze er trouwens ook uit)
Als je een echte goede spoeling wil, die echt werkt, veilig is voor de moderne motoren (cfr. direkt ingespoten) zijn er een aantal producten die zeker werken (TUV gekeurd, en voorgeschreven door veel merken). Forté is er één van. Schitterend product maar veel te duur.
Naar het andere mogen jullie 2X raden.....![]()
Wat V-power betreft, moet ik jammer genoeg ook toegeven, dat ik het zeer zeker goed voel, als ik het op de C70 tank. Prestaties gaan omhoog, en daar waar hij met Total Excelium wat blijkt in te houden op bepaalde toerentallen, heb ik dit probleem niet met V-power. Een nog beter resultaat heb ik echter met eender welk benzinemerk waar ik het "te raden spoel-product" aan toevoeg.![]()
Op de MG denk ik echter dat je er weinig van gaat merken, alhoewel een additief daarop dan weer wel heel nuttig blijkt.
Wat total excelium betreft, ik ken meerdere modellen die er problemen mee hebben. (o.a. Toyota)


Bruno schreefColonForté is er één van. Schitterend product maar veel te duur.
Naar het andere mogen jullie 2X raden.....![]()


TL-Rev schreefColonHeejheej...niet oordelen voor je het geprobeerd hebt hè! Het is niet bekend, ......Vandaar dat het (vooralsnog) niet bekend is bij het grote publiek. Spul is ook nog vrij duur, mogelijk dat de prijs zakt indien het meer bekendheid krijgt in de transportwereld, waarna de ontwikkelkosten beter gespreid zijn.

Striker schreefColonVolgens mij heeft een TF geen klopsensor en dan is V-Power nutteloos (wat extra vermogen betreft). Gewoon lekker goedkopere euro 95 tanken zou ik zeggen.
En wat de "reinigende" toevoegingen betreft: Af en toe een flesje fuel/injector-cleaner gebruiken is een stuk voordeliger.
Striker schreefColonVertel. Ik gebruik altijd Forté, maar een goedkoop alternatief zou niet verkeerd zijn.


Ten eerste is het gewoon een soort petroleum destilaat, dus moet het per definitie al niet duur zijn. Forté bv. is ook superduur, en in principe niet sterker dan Kent Petrol/Diesel one shot, en toch is de prijs van deze laatste een derde van die van Forté.
Weet dat een kleine firma zoals Less niet aan eigen product ontwikkeling/productie doet, maar zijn producten op bestelling ergens anders koopt. Als ik de flesjes zie zou ik denken misschien bij Marly (vandaar dan ook de TUV keuring).
Het product zal dus zeker wel werken, maar het warm water wordt in de additieven wereld al lang niet meer uitgevonden.
Dat het niet gekend is bij het grote publiek is best mogelijk, maar ik denk toch niet dat ik als " groot publiek" mag beschouwd worden. Ik zit namelijk tegenwoordig ook in de productontwikkeling van dergelijke producten, buiten het feit dat ik ze ook verkoop, en mijn concurrenten dus echt wel moet kennen. In de transportsector, zijn we trouwens heel goed kwam vertegenwoordigd (vooral zelfs in grote verpakking), en echt ik kwam ze nog niet tegen. Als ik je posting lees zal dat in de toekomst misschien anders zijn, laat ze maar komen.


Bruno schreefColonIk heb zeker geen belang hierbij. Ik ben o.a. vertegenwoordiger van deze producten (sector vlaams brabant !!!), ik verdien geen euro meer, als jullie met jullie bedrijf al dan niet Less, of onze producten zouden kopen, laat staan als alle forum members massaal zouden kiezen voor deze producten. Ik reageer gewoon vanuit mijn professionele ervaring, en zeker niet vanuit commercieel oogpunt....
Jammer dat je dit zo opvat........![]()
Mensen die hier al langer zijn weten heus wel wat ze met mijn postings moeten denk ik ....

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.