lexus achterlichten MG TF waar leverbaar in NL
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

lexus achterlichten MG TF waar leverbaar in NL

door Powerman » za nov 01, 2008 10:17 am

Ik twijfel nog maar denk dat de smoke black lexus achterlichten het mooist staan op een zilver kleurige MG TF inplaats van chrome lexus achter lichten

Ik ben op zoek naar een winkel of internet site in Nederland die black smoked lexus MG TF achter lichten verkoopt.

Het gaat hier om de smoke black uitvoering en niet de black. 8)
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » za nov 01, 2008 10:44 am

Ik denk dat je ze het beste via ebay kunt kopen, dan ben je vaak een stuk voordeliger uit.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za nov 01, 2008 11:49 am

Wat is er mis met de TF achterlichten? Ik vind Lexus lichten persoonlijk afbreuk doen aan de rest van de auto.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za nov 01, 2008 5:58 pm

MGF schreefColonWat is er mis met de TF achterlichten? Ik vind Lexus lichten persoonlijk afbreuk doen aan de rest van de auto.

Mee eens, zeker bij een 80th :lol:

Vraag even Remieme of Nem58, die hebben ze ook
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786

door Powerman » za nov 01, 2008 7:47 pm

Afbeelding

Zoek het verschil :cry:

het heeft met persoonlijke voorkeur te maken maar ik wist het wel als ik de fotos bekijk :)

Afbeelding
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za nov 01, 2008 7:56 pm

De TF heeft andere achterlichten dan de MGF die jij laat zien.

Afbeelding
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786

door Powerman » za nov 01, 2008 8:33 pm

En dan nog een paar zwarte velgen eronder , kan alleen geen foto vinden van een zilveren TF met zwarte 80th velgen :thumbsup:

Afbeelding
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » za nov 01, 2008 9:29 pm

heb ze destijds in duitsland bij anaconda tuning besteld. echter heb ik de originele weer terug gestoken nu :)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za nov 01, 2008 11:07 pm

Remieme schreefColonheb ze destijds in duitsland bij anaconda tuning besteld. echter heb ik de originele weer terug gestoken nu :)

Super! :D

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » za nov 01, 2008 11:58 pm

Probleem van de Lexus lichten is niet zozeer, of ze nu mooier zijn of niet, dit is immers een persoonlijke keuze, zelf ben ik er nu ook niet direkt fan van, maar dit terzijde, T' probleem situeert zich in de bouwkwaliteit van deze lichten. Ze zijn van een soort platiek dat breekt alsof het niks is, het sluit dikwijls niet goed af (natte koffer), lampen werken soms slecht etc.
    De originele lichten zijn gewoon 10 X beter gemaakt, da's alles, en volgens mij ook de enige reden dat Remieme ze niet meer heeft.
    Maar om wederom een discussie aan te gaan, omdat het niet origineel, niet mooi, blablabla is, vind ik weer een discussie zonder einde.
    Quadlights bv. zijn ook niet origineel, en komen hier ook voor, zijn toch geliefd, whatever.
    Ik ben al lang niet meer van het standpunt, hoe origineler hoe beter, integendeel, hoe "smaakvol gepersonaliseerder" hoe beter ! Deze laatste leuze past trouwens ook veel beter bij "the MG brand" als de eerste leuze.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo nov 02, 2008 7:08 pm

Bruno schreefColonMaar om wederom een discussie aan te gaan, omdat het niet origineel, niet mooi, blablabla is, vind ik weer een discussie zonder einde.
    Quadlights bv. zijn ook niet origineel, en komen hier ook voor, zijn toch geliefd, whatever.

Het grootste probleem van die Lexus lichten is dat je het gaat associëren met verboude Golfjes e.d. Van de Lexus achterlichten vind ik de zwarte nog wel het mooiste... Zeker bij een gele :?

Afbeelding
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786

door Powerman » ma nov 03, 2008 2:02 am

Remieme schreefColonheb ze destijds in duitsland bij anaconda tuning besteld. echter heb ik de originele weer terug gestoken nu :)

Wat waren de problemen met de lexus achter lichten:?:
    TL-Rev
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 279
    GeregistreerdCOLON zo sep 07, 2008 4:42 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht NL
    CONTACTCOLON

door TL-Rev » ma nov 03, 2008 9:24 am

Bij mij zaten ze er (door de vorige eigenaar) eerst ook in. Ze zaten vastgekit, gelijmd, geprit-stift en weet ik het wat nog meer, omdat er een aantal bevestigingspunten afgebroken was. Om de boel af te dichten zat er een oude fietsband langs de rand gefrommeld. Dankzij Rick heb ik weer originele!
    MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
    K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
    Wishlist: Daytona exhaust.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » ma nov 03, 2008 3:07 pm

Ik heb ook de smoked lichten. Kwaliteit is super, betere lichtopbrengst dan origineel, en geen last van lekkages-

Ik heb ze van een bedrijf op ebay gekocht voor 135,- incl. verzendkosten,. Zal de leverancier even voor je opzoeken.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • rasta
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON di aug 15, 2006 9:16 pm
    WoonplaatsCOLON Eeklo

door rasta » ma nov 03, 2008 3:24 pm

Ik heb ondertussen al bijna 3jaar lexus achterlichten en heb der niets van problemen mee.

Ge moet wel goeie kwaliteit kopen e :lol:

grtz