En vandaag hem er maar even ingezet. Alleen is het jammer dat de vorige eigenaar van de console hem mat zwart had gemaakt. Het is er wel af te krijgen maar als je iets spuit moet je hem ook nog schuren. Dat heeft hij dus gedaan wat een resultaat heeft dat het niet echt mooi is. Toch maar een nieuwe besteld. Maar tot die tijd....




