Bruno schreefColonStoppen ? Hij kocht net een magazijn inboedel van een Brusselse garage...Alhoewel ik ook geruchten hoorde. Zelf heb ik toch mijn twijfels.
Ik heb het van hem zelf gehoord, dus geen gerucht!
Dat van die overname is ook waar, maar hij deed dat omdat het een goede oportuniteit was en gevoelsmatig verder wil in het MG-Rover verhaal. De realiteit is voor hem dat er steeds minder mensen voor hun Rover naar de garage gaan omdat het aandeel van Rover in het automobielbestand sterk aan het uitdunnen is. Van doe-het-zelvers als wij kan je geen garage blijven openhouden....
Ik heb vorige keer een groot onderhoud aan m"n motor laten doen daar, inclusief distributieriem, waterpomp en de hele ontstekingstralala, samen met wat werk aan de afstandsbedieningen en het afstellen van de hoogte enzo. Het heeft inderdaad een heleboel geld gekost, maar achteraf bekeken ben ik echt blij dat ik het heb laten doen bij een garage die met liefde aan een auto werkt. Als ik de gruwelverhalen over andere garages en hun onkunde hier op het forum hoor ....
Ik werd ginder trouwens voor het eerst gewezen op het probleem met het subframe, maar toen ging ik er nog vanuit dat het enkel een afregelprobleem was. De technieker had het verschil tussen L en R keurig opgemerkt en mij gewaarschuwd. Had ik toen direct geluisterd dan had ik veel sneller bij een defintieve diagnose met oplossing geraakt....
Voor alle duidelijkheid : ik heb geen binding met deze garage, maar ben wel heel tevreden over hun werkwijze en service.