Ik weet niet precies hoe je het zegt. Maar alsof de auto minder "bewegelijk" is.. Neem aan dat jullie weten wat ik bedoel?
Nu heb ik bij bruno, en andere auto's wel is wat stabilisatie stangen gezien..
Zou dit de auto Nog beter maken? en dat de auto nog stabieler en 1 geheel is?
Ik dacht altijd dat die stangen alleen voor in de racerij belangrijk waren...
Wat kosten die stangen eigenlijk? en waar zijn ze te verkrijgen?
Ik hoor het wel,
Mike




