





Geplaatst: Wo Okt 22, 2008 9:21 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik kan er niet aan uit dat je een F met liefde ok maakt en dan na een jaar (dat zo voorbij is) effe snel een andere zou pakken, maar dat is natuurlijk mijn idee.

DannyVVC schreefColonJa dat is zo, maar als ik dan toch in Australie ben, wil ik wel leuke dingen doen en niet op me geld moeten lettenen je moet een aardig zakcentje hebben om het land binnen te mogen voor een jaar: 3500€, en aangezien ik de afgelopen maand 3x naar Barcelona ben geweest heb ik het meeste van me geld al opgemaakt
![]()
En als ik terugkom, komt er zeker wel een F/TF terug ( hebben me vriendin en ik besloten ) alleen dan als 2e auto en niet als alledaagse auto...

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.