ik zach vandaag dat mijn auto lins achter tot op de veer stop licht
ik ga er vanuit dat ik achter de bol kapot heb heeft dat probleem aleens iemand gehad?
ik weet namelijk niet zeker of het de bol is kan het ook nog wat anders zijn ik weet dat de bol uit gas en vloeistof bestaat maar hoe dat precies werkt heb ik geen iedee van
ik wil de bol zelf gaan vervangen maar kan ik dan nog rijden ? voor te gaan vullen dit word ook nog een zoek weg naar iemand hier in mijn buurt die dat doet
het zit me niet mee










