



Sander schreefColonRest mij nog te zeggen dat ik de MGF absoluut géén wagen vind om in te leren rijden. Als de kont uitbreekt is het zeer lastig de wagen weer recht te krijgen. Nog veel meer dan met een TF. Ik weet vrij zeker dat als ik een F had gehad op mijn 18/19e ik achterstevoren in een vangrail had gestaan in het meest optimale geval. Anyway, beslis zelf en doe voorzichtig.



gewoon even naar onderen scrollen.
de foto,s zijn met m,n iphone gemaakt dus zijn niet super maar goed genoeg om de omvang te zien.




We moeten Jeroen ook nu ook weer niet gaan afschrikken, maar gewoon waarschuwen. We gaan op een MG forum toch geen andere wagen gaan aanraden dan een MG mag

Ian schreefColonWe moeten Jeroen ook nu ook weer niet gaan afschrikken, maar gewoon waarschuwen. We gaan op een MG forum toch geen andere wagen gaan aanraden dan een MG mag
ik wil het juist zeggen, die jongen denkt in zijn eigen wss nu van "ja seg foert, wat een vertrouwen hier!". Ik heb de mgf ook als mijn eerste wagen (behalve met de punto en de porsche ervoor te gereden hebben) en ik moet zeggen, de auto heeft tot nu toe geen enkel probleem gevormd, behalve de vitessenbak (die het altijd laat afweten als er volk bij staat). Sommige jongen mensen rijden een pak beter en veiliger dan oudere mensen (en ik bedoel bejaarden al zeker niet met inbegrepen!)
sommige mensen beginnen al te zigzaggen over de weg of te pinken naar rechts, gaan ook helemaal rechts, en hupla ineens een scherpe bocht naar links enz! Een jongen van 18 die zijn rijbewijs juist heeft, en de auto van zijn eigen centjes koopt, gaat al deze wagen meer apprecieren, en beter reinigen en normaal gezien ook voorzichtiger met zijn!
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.