Niet mijn ding maar ook niet slecht gedaan.
Het zou niet slecht zijn als die Chineesen eens nadenken om meer power uit de K (N) series te krijgen








Bruno schreefColonDat de TF kit al dan niet gesmaakt wordt begrijp ik best, maar de afwerking lijkt op het eerste zicht wel ok, naar mijn mening.
Kasper, ik weet niet wat je bedoelt met naden enzo



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.