


Superboer schreefColon preventief de distributieriem laat vervangen.



Tukker schreefColonIk doe standaard bij een riem de pomp en de spanrol ongeacht de kilometers, De pomp kost geen kapitaal maar zorgt voor veel ellende als hij het niet doet. De spanrol kan ook het dubbele mee maar jij zal net die rol hebben die dat niet kan. Gewoon vervangen als het toch los moet.


PieterV schreefColonVandaag naar MGdealer Damen & Kroes geweest voor een APK afspraak.
Graag wil ik dit combineren met een beurt. Wat kan ik het beste doen ?



!! Dat stukje miste ik nog en zij sturen het nu naar me op. Alleen vanwege dat feit al : een TOP BEDRIJF
!! met het juiste MG gevoel 

remcovankuilenburg schreefColonMaar wat nog steeds raar is dat ik met een "normale" auto tussen de 90k en 120k kan rijden en dan pas moet er een nieuwe distributie riem op. En bij de MG blijft het altijd een beetje vaag.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.