Reed in de avondspits met zo'n 50 km ph naar huis over de snelweg, plots
viel het gas weg terwijl de motor gewoon bleef draaien
Op de vluchtstrook motor afgezet en getracht opnieuw te starten, echter
maakt hij wel aanstalte en hoor je de startmotor maar starten doet hij niet meer
wagen naar het dichtsbijzijnde benzinepomp gebracht i.v.m.
de gevaarlijke locatie waar ik stond, aankomend bij het benzine station stond de anwb al te wachten.
Helaas is het niet gelukt mn wagen nog aan de praat te krijgen, ook hadden ze geen idee wat het was
hebben zelfs tot twee maal toe bekeken of de benzine niet gewoon op was
Wagen staat nu bij autohome in Leiderdorp waar er morgen naar gekeken wordt....
hopelijk is het snel gevonden aangezien ik mn F als dagelijkse auto gebruik
Iemand enig idee wat dit kan zijn




