Ik vind dat jullie overdrijven !
Uit respect misschien een mailtje sturen naar de maker met de vraag of hij bezwaar heeft, en vervolgens een bronvermelding plaatsen, maar dit heeft niks met auteursrechten te maken (geen winstoogmerk).
Het nut van de foto's zie ik ook niet direkt, maar de schema's zijn best handig.
Ik ben echter wel van mening dat indien de schema's van één site komen, er beter een link kan geplaatst worden, dan de gallery vol te zetten. Dit heeft dan als voordeel dat de gallery minder belast wordt, de maker van de schema's het misschien beter gaat vinden en Remco minder werk heeft ....
Echter nogmaals Remco, ik moedig steeds initiatief aan
Zonder initiatief, kunnen we de boel hier immers sluiten
