




Remieme schreefColonnope geen lampje. heb al eens 49.5 liter getankt en geen lampje zien branden
tank gemiddeld na ~500km a 550km.



Demor schreefColonRemieme schreefColonnope geen lampje. heb al eens 49.5 liter getankt en geen lampje zien branden
tank gemiddeld na ~500km a 550km.
Pffff. .....prutser ik heb twee dagen geleden nog 53,1 liter getankt.....

Ian schreefColonwat????!!
410-650???
mijn max is 350km!![]()


remcovankuilenburg schreefColon350 km dat is echt niet te doen. Ik rijd niet rustig en trap door op de snelweg. Maar haal met gemak 650 km. En dan gaat er 48 liter in. Dus ik denk dat er wat echt mis is als je maar 350 km haald.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.