Je zou denken dat er iets aan een wiel scheelt maar eens warm is het gedaan.
Heeft iemand hiermee ervaring




Is denk ik je koppeling, hebben meer F-jes en TF-jes last van met name bij koud weer.

Werkt de "automatische choke" ? Is het toerental hoger als de auto nog koud staat ?


Elan schreefColonAan bougies/-kabels dacht ik ook maar warm draait hij heel mooi.
Het is ook een behoorlijke klus om die te vervangen.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.