rond het reservior is alles droog. Zou dit een probleem met de dop kunnen zijn
??
??

Kasper schreefColonWellicht, Lekkage op vrijwel iedere andere plaats doet het water niveau verder dalen dan het minimum niveau.
Weet je hou oud de dop is? Zeker na een paar jaar kan de dop versleten zijn en moet je aan een nieuwe, Weet je niet hoe oud dan zou ik hem zeker vervangen. Wellicht heb je dan de bron te pakken.
Heb je een LLW? dan zou bijvullen na het plaatsen van een nieuwe dop een redelijk veilige methode zijn om er proefondervindelijk achter te komen.



Ian schreefColonik heb juist vloeistof gekocht. Maar het boekje zegt: "tot de naad vullen".
Welke naad?Bedoelen ze de helft?



ErikB schreefColon@Tukker: als je een LLW kit van Brown&Gammons hebt, dan zit er een nieuwe dop bij. Dus even de zolder op ipv. naar de dealer.


Ian schreefColonnadat ik geredenen heb hoor ik ook wel uit het koelstofbak altijd (uit dop) gesis, 'pssssssssssssssss' komen. En de dop zit er perfect op. Is dit teken van slijtage?
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.