Brunoke, vooraleer wwe verder panikeren gaan we eens eerst zien dat die kerels het gaan oplossen. Iig ik zal nog eens herhalen, kwestie van dat alles duidelijk blijft.
ten eerste: elke auto zou een andere aansluiting hebben, in verband met verschillende computers. Dit is onze beste vriend Erik al aant uitzoeken, waar en hoe.
Ten tweede: is het nog altijd niet duidelijk wat die powerbox juist doet. Ik heb het al twee of drie keer gevraagd en we komen niet to the point. Dus het valt nog af te wachten of wat hij gaat doen wel nut heeft. Want de benzine- en luchttoevoer is wel goed.
Ten derde: ze komen sowieso bij mij ter plaatse om te kijken of alles goed aangesloten is en dat het eveneens de juiste box is enzo.
Zo gezeged zo gedaan, als dit alles klaar is, ga ik sito presto terug naar de dynobank. En dan zien we wel.
Ten vierde: ik wil nog vragen aan de trotse bezitters van de FGA om zelf al is te horen bij de dealers, hoe en wat. Kwestie van de druk te verhogen. Het is immers een probleem dat van wagen tot wagen zal moeten opgelost worden. In elk geval kan ik al die moeite wel doen om al de wagens samen te krijgen en allemaal tegelijk na te kijken maar dit wordt natuurlijk een hele klus. En ze staan er uiteraard niet voor te springen. Het komt er gewoon op neer dat ze niet goed weten wat juist het probleem is en het zelf nog moeten uitvissen in een vijver zonder vissen.
Ik hou jullie zeker op de hoogte.
