





Ian schreefColonOok, wat is de topsnelheid van een ori MGF (mk1), ik schat rond de 193 km/h maar wat is de topsnelheid van een mk1 met bevoorbeeld een k&n filter erop of met een 52valve erop.. enz?

Lekkende ramen zijn eenmaal eens goed onderhanden te nemen, en het probleem is opgelost, kwestie van juist afstellen van de ramen en eventueel rubbers te vervangen. Dit probleem komt trouwens bij bijna alle cabrio's voor en is dus niks typisch MG. Alles verslijt, je MG is immers niet meer nieuw.
- Slecht schakelen/slippende koppeling? : Misschien heeft het ene probleem wel te maken met het andere probleem. Slippende koppelingen ontstaan in ieder geval door een verkeerde rijstijl (voetje op koppelingspedaal). Misschien had de vorige eigenaar deze slechte gewoonte.
In ieder geval, en nogmaals, een MG is niet slechter dan een andere auto, maar hou er rekening mee, dat de wagen waar je mee rijdt uiteraard niet nieuw meer is. T'is kwestie van problemen direkt aan te pakken en het niet op een beloop te laten, of je hebt in "no time" een wagen vol met problemen, die je zelf katalogeert als wrak. Door de problemen direkt aan te pakken blijft je wagen in topconditie.
Van mijn f kan ik in ieder geval zeggen dat er niks mis mee is, zoals de meeste F'jes hier.

+Ian schreefColonLekkende ramen zijn eenmaal eens goed onderhanden te nemen, en het probleem is opgelost, kwestie van juist afstellen van de ramen en eventueel rubbers te vervangen. Dit probleem komt trouwens bij bijna alle cabrio's voor en is dus niks typisch MG. Alles verslijt, je MG is immers niet meer nieuw.
- Slecht schakelen/slippende koppeling? : Misschien heeft het ene probleem wel te maken met het andere probleem. Slippende koppelingen ontstaan in ieder geval door een verkeerde rijstijl (voetje op koppelingspedaal). Misschien had de vorige eigenaar deze slechte gewoonte.
In ieder geval, en nogmaals, een MG is niet slechter dan een andere auto, maar hou er rekening mee, dat de wagen waar je mee rijdt uiteraard niet nieuw meer is. T'is kwestie van problemen direkt aan te pakken en het niet op een beloop te laten, of je hebt in "no time" een wagen vol met problemen, die je zelf katalogeert als wrak. Door de problemen direkt aan te pakken blijft je wagen in topconditie.
Van mijn f kan ik in ieder geval zeggen dat er niks mis mee is, zoals de meeste F'jes hier.
k'luister teveel naar jeremy clarkson wss. De vorige eigenaar had inderdaad wel een aparte rijstijl. Trok precies altijd door wanneer ie koud stond enz.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.