BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Weeral groene kaart
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    Weeral groene kaart

    door MGF_TV » vr sep 12, 2008 11:29 am

    Weeral eens door de keuring geraakt zonder opmerkingen over de powerflex. Wel een opmerking over een mogelijk koelwaterlek vooraan.
    Had de avond ervoor namelijk met de net herstelde maar nog niet geteste hydragas pomp van Erik de wagen opgepompt en wat kwistig geweest met hydragasvloeistof. 't is te zeggen, de nippel niet vast genoeg gedraaid toen ik hem opende.
    Na vastdraaien van de nippel stond de wagen na tien minuten pompen rechts al op 280 mm waar hij initieel op 335 stond. Leek mij niet echt normaal dus heb ik even naar de pomp gekeken. Oorzaak was een defecte O-ring in het ventiel. Daarna ging alles als vanzelf. Bedankt Erik, ik kom de pomp wel eens afzetten of als je in de buurt bent, geef een belletje, hij staat niet in de weg.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr sep 12, 2008 11:51 am

    :applaus: :applaus:

    en voor testen en herstellen
    :applaus:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    Re: Weeral groene kaart

    door RSV » vr sep 12, 2008 7:58 pm

    MGF_TV schreefColonWeeral eens door de keuring geraakt zonder opmerkingen over de powerflex. Wel een opmerking over een mogelijk koelwaterlek vooraan.
    Had de avond ervoor namelijk met de net herstelde maar nog niet geteste hydragas pomp van Erik de wagen opgepompt en wat kwistig geweest met hydragasvloeistof. 't is te zeggen, de nippel niet vast genoeg gedraaid toen ik hem opende.
    Na vastdraaien van de nippel stond de wagen na tien minuten pompen rechts al op 280 mm waar hij initieel op 335 stond. Leek mij niet echt normaal dus heb ik even naar de pomp gekeken. Oorzaak was een defecte O-ring in het ventiel. Daarna ging alles als vanzelf. Bedankt Erik, ik kom de pomp wel eens afzetten of als je in de buurt bent, geef een belletje, hij staat niet in de weg.


    En jij hebt de paarse steken he?
    Alvast bedankt voor de info :thumbsup:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr sep 12, 2008 9:47 pm

    Yep, het zijn de paarse maar de MG ziet er voor de rest zo goed als standaard uit, nu met de KH splitter vreesde ik dat ze verder zouden zoeken dus ik had het formulier bij maar ze hebben er niets van gezegd.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten