



remcovankuilenburg schreefColonMaar waar moet ik op letten. Ik ga van 15" naar 16"
Welke maat banden moet ik er onder doen.
Gaat dit niet aanlopen in de wielkast.
Moet ik lowering pins gaan instaleren.
Passen mijn center caps er op.
En welke moeren??

Remieme schreefColonje hebt wel bumpstops nodig bij 16"!



Bruno schreefColonGSD2 zijn voor een F/TF duidelijk beter dan GSD3. GSD2 is perfect nog te krijgen, maar je moet er echt naar vragen. De meeste bandenboeren denken dat ze niet meer te krijg zijn, wel dus !
GSD3 is ook niet slecht uiteraard, maar als je dus kan, ga dan echt voor de 2's.

remcovankuilenburg schreefColonWat ik dus goed begrijp is dat je de d2 en d3 niet moet combineren. Slechte ervaringen???
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.