



remcovankuilenburg schreefColonOke appart dat het bij mij er op zit. Ziet er allemaal wel uit zoals af fabriek. Bekabeling en zo. Die van mij komt uit Duitsland dus ik denk dat je het daar kon bestellen in 1996.



Bruno schreefColonHet gaat samen met de achterruitverwarming, dus als die knop + relais er niet in steekt gaat het niet werken IMO




Kasper schreefColonis het natuulijk ook bij veel gewone auto's. maar je weet dat de hardtop met relais een extra was, spiegels behoorden toch wel tot de standaard uitrusting.![]()
Overigens heb ik van de werking van de spiegelverwarming nog nooit zoveeel gemerkt, is het dat ik een mooiweer rijder ben, of zijn de elementen niet echt effectief?
(ze zijn zeer zeker voorzien van bedrading)

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.