BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Bekleding hardtop
  • Marynus
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON zo jun 17, 2007 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON Dordrecht

    Bekleding hardtop

    door Marynus » vr aug 29, 2008 3:19 pm

    Een paar weken geleden begon de bekleding van mijn hardtop langzaam los te laten. Het zou kunnen zijn dat dit een gevolg is van de vochtigheid in mijn garage (of misschien gewoon de tand des tijds).

    Weten jullie waar ik de hardtop opnieuw zou kunnen laten bekleden? Ik ben bang dat het resultaat heel lelijk zou worden als ik het zelf zou gaan spannen.

    Nog een vraagje: Weet iemand waar het stickertje op de versnellingspook te krijgen is? Het is een klein detail, maar zou de auto graag compleet/origineel willen houden.

    Alvast heel erg bedankt voor de suggesties!
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    Re: Bekleding hardtop

    door Nem58 » vr aug 29, 2008 4:15 pm

    Marynus schreefColonEen paar weken geleden begon de bekleding van mijn hardtop langzaam los te laten. Het zou kunnen zijn dat dit een gevolg is van de vochtigheid in mijn garage (of misschien gewoon de tand des tijds).

    Weten jullie waar ik de hardtop opnieuw zou kunnen laten bekleden? Ik ben bang dat het resultaat heel lelijk zou worden als ik het zelf zou gaan spannen.

    Nog een vraagje: Weet iemand waar het stickertje op de versnellingspook te krijgen is? Het is een klein detail, maar zou de auto graag compleet/origineel willen houden.

    Alvast heel erg bedankt voor de suggesties!



    Met je eerste vraag kan ik je niet helpen. Maar de stickers worden nog regelmatig op ebay aangeboden.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr aug 29, 2008 9:50 pm

    Of gewoon een nieuwe pookknop. Ik veronderstel dat je een Momo pookknop hebt, want die hebben dit probleem vaker.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Marynus
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON zo jun 17, 2007 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON Dordrecht

    door Marynus » di sep 02, 2008 9:26 pm

    Bedankt voor de hulp: ik heb inderdaad de MoMo pook.

    Heeft iemand nog ideeen voor de bekleding van de hardtop?

    Of denken jullie dat dit goed zelf te doen zou moeten zijn?
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten