

Marynus schreefColonEen paar weken geleden begon de bekleding van mijn hardtop langzaam los te laten. Het zou kunnen zijn dat dit een gevolg is van de vochtigheid in mijn garage (of misschien gewoon de tand des tijds).
Weten jullie waar ik de hardtop opnieuw zou kunnen laten bekleden? Ik ben bang dat het resultaat heel lelijk zou worden als ik het zelf zou gaan spannen.
Nog een vraagje: Weet iemand waar het stickertje op de versnellingspook te krijgen is? Het is een klein detail, maar zou de auto graag compleet/origineel willen houden.
Alvast heel erg bedankt voor de suggesties!

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.