door Johan » vr nov 19, 2004 9:36 am
Ik ga binnenkort mijn F laten uitlijnen, ik heb deze pas op laten pompen bij mijn garage. Uitlijnen kan ik je dus binnenkort wat meer over vertellen.
Op laten pompen betaalde ik €30 voor bij mijn dealer, zo gebeurt en ik kon de hoogte kiezen.
Johan