Blijven hangen achter een putdeksel of zoiets. Resultaat : Splitter in 1000 stukjes (die was aangewerkt met veel zweet en tranen).Verder is ook de bumper naar de kl****.....aaaarghhhh, en dat net voor de dynojetrun. Zelfs de rubber die tussen koplamp en bumper hangt, is er tussenuit geschoten. Om je een idee te geven van de ernst van de schade.
Komen we nog naar de dynojet ?
..... natuurlijk, zij het wel met een voorkant die 5 cm dikker is geworden van de 8 rollen ducktape (van Kent)
Dus bij deze : Verboden op zaterdag de wagen langs voor de filmen of fotograferen.
Gelukkig is mijn schoonbroer carrossier, maar ook hij krijgt dat op een dag niet klaar
Zucht zucht....




