Bandenmaat is afhankelijk van het referentienummer op je inschrijvingsbewijs.
Ofwel zet je 4 keer dezelfde maat ofwel voor smaller dan achter. Speelt weinig rol voor winterband.
Semperit is gewoon prijs/kwaliteit. (Er zal altijd wel beter en duurder zijn)
Winterbanden is geen luxe, het is een van de veiligheidsfactoren die heel belangrijk zijn.
