Ian schreefColonheb het ook, ik heb mijn maniere al gevonden..
gewoon doen dat je weet dat er iets kan gebeure.. raam open, deur open en kijken naar de bodem van je wagen terwijl je lichtjes gas geeft. Als iemand ineens het ratelent geluid hoort, dan zien ze je naar de bodem kijken en weten ze da je bezig bent met je auto

Nem58 schreefColonIan schreefColonheb het ook, ik heb mijn maniere al gevonden..
gewoon doen dat je weet dat er iets kan gebeure.. raam open, deur open en kijken naar de bodem van je wagen terwijl je lichtjes gas geeft. Als iemand ineens het ratelent geluid hoort, dan zien ze je naar de bodem kijken en weten ze da je bezig bent met je auto
Of gewoon standaard even in de drie schakelen en dan in de achteruit.

Brooklands schreefColonRSV schreefColonAlleen meestal op de verkeerde plaats (vol terrasje)
Tip voor deze plaatsen: neem een pilsje op het terras en laat je vrouw of vriendin achter het stuur bij het vertrekken.

Frekkel schreefColonbennie schreefColonFrekkel schreefColoneens aan de kabel trekken om het zelfstellend mechanisme terug wat op punt te zetten helpt
welke kabel moet ik daarvoor hebben?
de koppelingskabel

Sander schreefColonHet handigste is de pook voorzichtig naar achteren te blijven trekken terwijl je de koppeling voorzichtig op laat komen. Als je daar een goede gewoonte van maakt komt het niet meer voor.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.