Als al die kermis erop staat, hoop ik maar dat het wiel nog past. Daar heb ik nog geen gedacht van...
Is er trouwens nog een alternatief voor achteraan bijvoorbeeld achterste schijven van een andere wagen zoals vooraan??


Zjagoewar schreefColonIs er trouwens nog een alternatief voor achteraan bijvoorbeeld achterste schijven van een andere wagen zoals vooraan??![]()
![]()



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.