BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Spoed! Opbergruimte gaat niet meer open!
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

Spoed! Opbergruimte gaat niet meer open!

door Nem58 » do jul 31, 2008 6:54 pm

Hallo allemaal,

De opbergruimte van de F gaat niet meer open met de hendel. De kabel is niet gebroken.. wel zit er veel speling op de kabel.

Liggend onder de auto kan ik de hendel wel aantrekken maar nog gaat de opbergruimte niet open??

Heeft iemand een tip? In een eerder topic is hetzelfde probleem geconstateerd.. maar er is geen oplossing voor gevonden?

Morgen vertrek ik voor een lang weekend weg richting de ardennen.. de bedoeling was het nog eens alle vloeistoffen na te kijken. Ik rijd nu zonder ruitenwisservloeistof en zou deze nog graag bijvullen :(

Alvast bedankt,

Gilian
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr aug 01, 2008 1:44 am

heb ik ook eens gehad. nadat ik de schroefjes van het slotmechanisme onder de voorklep had aangedraait, was het euvel verholpen.

het plaatje aan de onderzijde zat nogal los.

hopelijk heb je er wat aan.

nou eerst nog je klep zien te openen. anders wordt het lastig schroeven :(
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » vr aug 01, 2008 8:25 am

Ik heb toen aan de onderzijde het slot moeten slopen omdat de kabel er uit geschoten was. Het is dus zaak dat als je speling op die kabel merkt je hem tijdig aanspant, want als hij eruitvliegt ben je verder van huis. Na een uurtje of twee pielen met dunne armen van onder de auto was het weer gefixed. Als je wat gereedschap erbij hebt gaat het ongetwijfeld makkelijker. :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » di aug 05, 2008 7:31 pm

Krijg hem nog steeds niet open.. morgen maar eens de auto opereren.... :(
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1