door Sigrid » wo jul 30, 2008 3:52 am
Binnenkort ons f'ke eens voorzien van een nieuwe distributieriem.....
Heeft er iemand nog zo'n blokje, om de tandwielen te blokkeren,
op overschot liggen?
Groetjes
een mga een bgt.....mgfle75
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you