BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
ventilator maakt raar geluid
  • keesmgf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON za dec 15, 2007 6:21 pm
    WoonplaatsCOLON katwijk a/z

    ventilator maakt raar geluid

    door keesmgf » di jul 29, 2008 4:57 pm

    Hallo allemaal,

    Sins een week maakt de ventilator aan de zijkant van mijn mgf een hard en schreeuwend geluid als hij aangaat.Als ik door het gaasje heen kijk zie ik ook dat mijn ventilator haperd op dat moment.
    Is dit een bekend euvel want tussen de algemeen technische info kan ik er niks over vinden.
    morgen ga ik naar autohome alphen en daar gaan ze kijken wat het kan zijn.
    Ikweet wel dat een nieuw motortje rond de 250 euro kost en den is hij er nog geeneens ingebouwd!!Heb mijn f nu zo'n anderhalf jaar en al redelijk veel problemen gehad.elke keer als ik denk ik ga hem verkopen en zie hem opeens weer staan denk ik echt niet!!
    Ga volgende week met de f naar italie en hoop maar als het motortje is dat hij optijd binnen is anders moet ik een gebruikte zien te vinden voor die tijd.
    groetjes
    Morris Garages
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » di jul 29, 2008 5:41 pm

    Ik heb dat een tijd geleden ook gehad.Als ik met de hand met het schroefje draaide maakte het ook kabaal.Ik heb er wat W40 op gespoten en sindsdien heb ik geen herrie meer gehoord.
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di jul 29, 2008 6:03 pm

    Zit de ventilator nog goed vast?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • keesmgf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON za dec 15, 2007 6:21 pm
    WoonplaatsCOLON katwijk a/z

    door keesmgf » di jul 29, 2008 6:57 pm

    ja,hij zit goed vast en als ik hem met de hand draai dan hoor ik geen aanlopend geluid en het schroefje dat in het midden van de ventilator zit zit ook vast want als ik de ventilator draai draait hij gewoon mee.
    Morris Garages
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo jul 30, 2008 9:38 am

    250 euro lijkt me een hoge prijs voor at het eigenlijk maar is.... als er dan nog werkuren bijkomen. %isschien is het interessant om even rond te horen of er ergens een 2de hands exemplaar te vinden is. Die dingen gaan immers niet vaak stuk.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo jul 30, 2008 10:47 am

    Je kunt ook Weusthof in Wijchen even bellen 0246416126 die heeft genoeg Fjes in afbraak staan.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • keesmgf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON za dec 15, 2007 6:21 pm
    WoonplaatsCOLON katwijk a/z

    door keesmgf » wo jul 30, 2008 3:29 pm

    Heb een tweedehans gevonden voor 75 euro,moet hem nog wel laten inbouwen want dat kan ik zelf niet,morgen breng ik hem naar autohome leiderdorp want in alphen zit hij niet meer, kwam ik vanmiddag achter nadat ik er heen gereden was!!!
    Komt inderdaad niet vaak voor want de monteur(frans)had het nog niet eerder meegemaakt.volgende week met een gerust hart naar italie met de f dus dat wordt zorgenloos genieten(hoop ik)bedankt voor jullie raad!!
    Morris Garages
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten