Ja grappig en deze keer had ik eens niets aan alle sites. Barjonetsluiting, me hoela! Enfin. Ik denk dat het nu opgelost is. tenminste de lampjes gaan uit en branden niet zodra ik m'n koppeling ingetrapt heb.
De sensor zat dus met een moer vast, da's best lastig daar ik niet tot het volk van pygmeeën behoor

M'n atletische lichaam moest rare krommingen maken om hier een beetje met m'n rechter (ik ben dus linkshandig) hand bij te kunnen.
Pennetje uittrekken, ja maar hoe hard, hoe ver : gewoon doen!
Terugzetten, tja met 1 hand (die rechter) de sensor en de moer erop. Makkelijk is handig, maar als eenmaal al het bloed naar je hoofd is getrokken lukt dat best.
(ik zie hier dus echt een voordeel van rechtsgestuurde auto's

)