BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
12V in kofferruimte aanwezig?
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

12V in kofferruimte aanwezig?

door Tukker » za jul 12, 2008 5:04 pm

Hoe leg ik het gemakkelijkst een accessoires voeding naar de kofferruimte (of is er al één voor de trekhaak. :shock:)

Heeft er iemand een digitale versie van de elektrische installatie :?:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

door Superboer » za jul 12, 2008 5:25 pm

Kan Dieter je daar niet aan helpen?
    Ik verkeer nog maar sinds kort in dit MG wereldje, maar heb inmiddels al diverse keren ervaren dat vrijwel alles op de site van Dieter te vinden is.

Misschien een onbescheiden vraag, maar waar heb je die 12V in je koffer voor nodig?
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » za jul 12, 2008 5:49 pm

Superboer schreefColonMisschien een onbescheiden vraag, maar waar heb je die 12V in je koffer voor nodig?

Koelbox voor de dagtripjes, ik heb er één staan die er mooi in past en ik wil eens testen of hij het koel kan houden. De sigaretten aansteker gebruik ik voor mijn navigatie. :lol:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

door Superboer » za jul 12, 2008 5:54 pm

Tukker schreefColon
    Superboer schreefColonMisschien een onbescheiden vraag, maar waar heb je die 12V in je koffer voor nodig?

Koelbox voor de dagtripjes, ik heb er één staan die er mooi in past en ik wil eens testen of hij het koel kan houden. De sigaretten aansteker gebruik ik voor mijn navigatie. :lol:
    Dat mag dan wel een hele krachtige koelbox zijn. Ik heb gemerkt dat het behoorlijk warm kan worden in de kofferruimte door de warmte die afgegeven wordt door de motor.
    Veel plezier tijdens je uitjes!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jul 13, 2008 8:32 am

ik zou inderdaad proberen om de koelbox dan voorin te zetten, dat scheelt een hoop in omgevingstemperatuur..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Edgecrusher
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON ma okt 01, 2007 7:36 pm
    WoonplaatsCOLON Hengelo NL

door Edgecrusher » zo jul 13, 2008 9:13 am

ik zou het eerst een keer proberen vanuit de sigarettenaansteker en als het (voldoende) werkt pas een vaste 12v aansluiting maken.
    Nothing sounds like a cobra in a tunnel.

MGF MPI, Blueflame exhaust + decat, Green Storm, Superchips Icon Race, alum. radiator, Trophy splitter, xenon 6000k.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » zo jul 13, 2008 10:37 am

heb ooit eens een hele simpele tempex coolbox uit venezuela meegenomen. geen franjes met mooi plastic eromheen, maar alles wat er koel ingaat, komt er 's avonds na een rit nog heerlijk fris uit. (koelelementen zijn niet eens volledig ontdooit.)

onderstaande lijkt er wel wat op:
    Afbeelding
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di jul 15, 2008 2:47 pm

Je hebt wel van die 12V verlengkabels, is het niet mogelijk om het stroom van de andere 12V aansluiting af te halen en die naar achteren door te trekken?
    Lotus Elise S2 111s
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di jul 15, 2008 3:19 pm

Je kunt hem ongetwijfeld ook ergens in de motorruimte oppikken, dan hoef je niet zo ver.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di jul 15, 2008 3:23 pm

Demor schreefColonJe kunt hem ongetwijfeld ook ergens in de motorruimte oppikken, dan hoef je niet zo ver.

Wel even kijken naar een voldoende voedingsstroom en goed afzekeren. (vandaar dat ik niet zomaar vanuit de 12v aansluiting in de cabine zou gaan werken, zeker als je daarbij gelijktijdig je Ipod, Telefoon en Tommie tommie van prik wilt voorzien.

Zie eens voor 12 volt bij de dynamo of zo.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1