ik heb daarnet een mg metro gekocht nu kan ik meerijden met de ritten alez als ik jullie kan volgen want voorlopig heeft hij nog maar 70 pk.
want mijn zrke is hoogstwaarschijnlijk verkocht.
grtn
mg metro man


MGZR160 schreefColonhallo
want voorlopig heeft hij nog maar 70 pk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()









met kuipstoelen en vierpuntsgordels

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.