

Nem58 schreefColonAangezien het een rot klusje om je auto met de sleutel te starten.. als de startonderbreker er nog op zit.

Superboer schreefColonIs dit een kwestie van (bijna) lege knoopcel in de afstandsbediening of zou er wat anders aan de hand kunnen zijn?

Brooklands schreefColonHeb je geen tweede afstandsbediening? Dan kun je even vergelijken.





Remieme schreefColonhet wil ook nog wel eens schelen, waar je staat. bij mij werkt de afstandbediening het best als ik hem juist achter het achterruitje houd.


Demor schreefColonHet bereik van de F is redelijk beperkt, op de site van dieter kun je vinden hoe je het bereik kan vergroten.
Bruce schreefColonals ik tot ongeveer 2 meter van de auto sta doet hij het eigenlijk bijna alijtd de eerste keer, soms moet ik een tweede keer drukken..


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.