



Superboer schreefColonMoest er niet aan denken dat ik tijdens m'n eerste echte rit meteen al met panne zou komen te staan.


Brooklands schreefColonSuperboer schreefColonMoest er niet aan denken dat ik tijdens m'n eerste echte rit meteen al met panne zou komen te staan.
Ik herken het gesis ook bij het openen van de tankdop. Zowel bij de F destijds als de TF nu. Ook bij het voltanken van de F moest ik nog even het gevoel krijgen. De pomp sloeg om de paar liter af, maar met regelmatig tanken weet je precies hoe de pistool erin moet.


Demor schreefColonDat is deels ook wel waar, er zijn pompen die gewoon wat meer druk op hun systeem zetten. Hier in het dorp heb ik gewoon drie keer gezeurd en toen hebben ze de druk laten zakken.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.