Vond m'n MG niet leuk, flauw
Later volgde het besef : nou, dat was een domme actie
Was nou inderdaad, dat gas los in de bocht, de reden voor de uitbreek
Beste forumvrinden, welke tips, lering hebben jullie voor mij




Striker schreefColonGelukkig is 't goed afgelopen en blijft het bij een goed leermoment.


PieterV schreefColonBen 3 keer heen en weer gezwiept, miste net die Audi die naast me zat....

Brooklands schreefColonPieterV schreefColonBen 3 keer heen en weer gezwiept, miste net die Audi die naast me zat....
Wel een beetje voorzichtig zijn.Je bent nog niet jarig en je vrouw komt de volgende keer niet met zo'n kado aanzetten denk ik.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.