Trouwens ik heb geen ABS.
Heb ik ook al achter geluisterd om te steken maar een van de experts keurt het af mits grote operatie.





http://www.apracing.com/car/cylinder/pvalves.htm


ErikB schreefColon'k Ben echter nog niet de partnumber tegen gekomen, daardoor heb ik ook een sterk vermoeden dat dit enkel aanwezig is op de Trophy's met ABS (en dan ook de TF160's).



Sander schreefColon( Jupilerman heeft misschien een mirror in zijn archief


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.