

Rick schreefColonZijn er ook mensen die de onderkant van hun F/TF hebben getectyleerd?
Ik dacht dat iemand op het forum dit heeft gedaan, maar ik weet niet meer wie.
Is het verstandig om de onderkant te tectyleren of met iets anders te behandelen?




Carl schreefColonIs tectyl geen product om ook binnen de profielen/ carosseriedelen te spuiten?
Is toch niet gewoon een beschermlaag van buiten?

PatrickT schreefColonrotzooi! de eerste eigenaar heeft de F van top tot teen in de tectyl laten zetten. ik kom die plakzooi echt overal tegen, gister nog tijdens het demonteren van de koplampen, echt alles zat onder.. werkt niet echt prettig.


PatrickT schreefColondie is helemaal zwart zoals je het omschrijft, rubberachtig laagje


Bruno schreefColonDat komt omdat de tectyl op blank metaal werd gespoten en een tectyl van mindere kwaliteit is gebruikt.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.