is er iemand van jullie die ooit ervaring heeft gahad met een tikkende klep op een mpi 1800?
indien ja wat hebben jullie er aan gedaan.kun je de klep manipuleren en hem zo los krijgen?
bij mij zit er een tik in (vermoedelijk 1 klep) bij stationair draaien en ook bij het ontkoppelen als de motor van hoge naar lage toeren valt.
rij nu met 10w40 (denicol denk ik) van bruno + een additief om kleppen los te krijgen.
kan het kwaad om zo verder te rijden tot volgende olieverversing(vermoed volgend jaar maart)om dan dikkere olie te proberen?
of mss juist dunnere?
ik heb eigenlijk nog niemand tegengekomen op het forum met zulk probleem
dank bij voorbaat
grtzz tom

