








bakel schreefColonJa ik wacht wel even af, want hij loopt nog gewoon goed en dergelijke geen gekke geluiden of onregelmatig toeren.

Tukker schreefColonMaak zelf de motorruimte open want dat is het meeste werkDe rest ligt er met een uurtje af.

Tukker schreefColon
Als je door blijft rijden kan je de motor zowiezo afschrijven, het demonteren van de kop is niet zoveel werk en dan kun je alsnog beslissen.


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.