Ik denk dat ik deze al eens eerder hier heb laten passeren, maar toen nog zonder 'wide body kit'.... en toen kon ie er nog door, mee door het speciale roze, de zin voor de details en de totale uitwerking van het idee. Nu vind ik het niet mooi meer, niet passend en jammer van al het werk dat er in zit.
spijtig ....










