Hoi Luc,
als het de volgende reden heeft, dan moet je zeker even sleutelen:
De bediening vanuit de achterklep gaat met een kabel zoals bij de remmen van een fiets. Deze zit met een klemmetje vast aan de voorzijde bij de sluiting van de voorklep.
Een paar mogelijkheden:
1. de kabel is wat uitgerekt, dat kan en is heel normaal. alleen even lastig want je moet de kabel wat strakker spannen.
2. De kabel is een beetje uit de kabelklem gegleden. (zelfde remedie als mogelijkheid 1.
3. de sluiting heeft wat smering nodig, (oef da's 'n makkie,let op dat je geen vieze vingers krijgt
4. Kijk even op de engelse site. op Scarlet Fever hebben ze aan deze voorzijde een ty-wrap gemonteerd tegen het geheel wegslippen van de binnenkabel.
Verder ben ik ook even nieuwsgierig naar meer oplossingen / redenen.