

Het feit dat mijn temperatuurmeter van de olie naar de 120 op de snelweg verontrust me .




tomjones911 schreefColonbedankt voor de reacties allen![]()
@sander,wat houdt een prrt thermostaat in?heb al verschillende artikels gelezen ivm aanpssingen van het koelsysteem maar hoe die origineel geplaatst is door rover bij een tf nog niet gezien.
tomjones911 schreefColonals rover destijds met een andere opzet komt inzake koeling dan hebben ze daar toch een goeie reden voor denk ik toch maar lijkt me allesinds interressant om zelf te doen
grtzz
tom

Kasper schreefColonWacht maar even op de nieuwe TF, die heeft het!

Sander schreefColonKasper schreefColonWacht maar even op de nieuwe TF, die heeft het!
De TF-jes van eind 2004 begin 2005 ook ! Ik heb er geen foto's van, maar in de EPC van www.mgfcar.de kan je er meer over vinden.


Bruno schreefColonizou ik er zelfs willen aan toevoegen dat het weinig of niks toevoegd aan een MGF/TF zondermeer. T'is een leuk projectje om te maken, maar achteraf voegt het weinig toe aan de F. T'is pas bij extreme belastingen en bij zwaardere vermogens dat een oliekoeler zin heeft.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.