Vandaag de auto binnengebracht bij ex-mgdealer voor een kleine onderhoudsbeurt en technische keuring. Om 17 uur terug gaan ophalen en alweer een jaartje gerust rond toeren.
Niet veel denk ik. Maar de f had ook een klein onderhoud nodig. Als ik daar op onderhoud ga, gaat hij met de f naar de keuring. Dan moet ik daar niet aanschuiven.